onsdag 21 december 2011

Snart är det jul

Och förra året såg det ut såhär hemma hos oss...






Nu brukar jag ju gilla att laga julmat, julgodis och göra mysigt. Men jag är rätt glad över att vi åker bort över jul iår så jag slipper allt vad julande heter. För detta är mina kamrater just nu..:

Jupp. Jag har åkt på influensan. 40 graders feber, och så ont i halsen så jag inte kan svälja, ont i huvudet och överallt faktiskt. T.om tänderna gör ont ;-). Det var väl sådär 10 år sedan jag hade sådan feber och det är en upplevelse jag hade kunnat vara utan.
Elmojängen på bilden är f.ö. en av dom bästa uppfinningarna som finns. Termostaten till en värmefilt. Underbar när man är frusen som jag, när man har ont i musklerna, eller ligger i feberfrossa.
Men i eftermiddag skall jag till läkaren och då räknar jag med att dom fixar så jag är fit for fight till julafton iaf.

1 kommentar:

  1. Fy sjutton vilken elände;( Tur då att ni inte ska vara hemma, hoppas nu verkligen att du kryar på dig såpass att du kan klara av själva julafton:) Kram på dig och ha en så trevlig jul du nu kan/Monne

    SvaraRadera