torsdag 18 juli 2013

Almas bilder

igen.
Tömde hennes kamera idag, 160 bilder hade hon tagit under sitt England-Italien äventyr. Jag tror inte hon förstår hur fantastiskt hon har haft det. Hemlängtan tog vid ungefär när jag och gubben kom och mötte upp i Italien, inte lätt med älskade katten och älskade hamstern här hemma. Och ja, hon har rätt, det är fint här i Sverige :-)
Min pappa i England fick en bra anledning att komma sig ut på något som han tänkt göra i flera år, nämligen en sådan där inbokad fisketur, så nästa gång får han och Alma ta med oss andra ut för sådant gillar jag.

Av alla bilder hon tagit så gillar jag den här allra, allra bäst.


Sedan så tar hon mycket blombilder, den här valde hon. En Malva. Hon fotade den fr hon ville veta vad det var. Sånt gillas ;-)

Malvan växte vid ett slott/herrgård/vad det nu var där man både fick kolla på dukade bord och trädgård.

 Ja, och så länge var hon inte i England, faktiskt bara drygt en vecka, sedan åkte hon och hennes morfar till Italien, där vi mötte upp:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar