tisdag 21 juli 2015

Jag hade glömt

Att jag för några år sedan råkade gräva sönder en vit krollilja, och petat ner liljefjällen lite varstans. Och jag hade verkligen glömt att det var just lite varstans jag petade ner dem, trodde det var i en rabatt men nu poppar det upp blommande krollisar lite här och där. Mitt i den stora ruggen med hosta 'Frances Williams' t.ex. Hur skall jag lyckas få den därifrån…

Här var ett extra ståtligt exemplar, med en fin guldbagge i dessutom :-) 




Jag fotade en massa i trädgården nyss, men det var så regnigt och mörkt så bilderna bara blev sudd. Jobbar väldigt mycket just nu så det är så det hinner bli kvällen innan jag kommer hem. Och bilder från jobbet kommer så snart jag kommer hem i normal tid någon gång!
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar