lördag 23 augusti 2014

Regn

Det händer inte så mycket här. Jag går knappt ut i trädgården, och jag vill verkligen inte att det redan är höst. Dessutom blir jag sur på alla som säger att det är sååå skönt med höst, hög och klar luft och blabla. Det är bara augusti, och för den delen, om vi får ett par dagar under hela hösten här på växtkusten med hög och klar luft så är det ett under. Nej, jag är så trött på det här regnet, nästa vecka börjar jag lägga plattor igen (har varit kundbesök och planering den här veckan), och att jobba i det här vädret...
Ok, var tvungen att spy ur mig lite galla, nu vidare till fina saker som att trots att hela min sensommarrabatt är full i ogräs och knappt syns så lever växterna än, och zoomar man in det fina så tja, den står sig än :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar