tisdag 18 juni 2013

Veckans projekt

Det var meningen att det skulle komma lite text också, jag är utan fiberuppkoppling, dvs dator, hemtelefon och tv. Detta var mitt första försök att göra ett mobilt inlägg, gick sådär för att texten kom inte med. Och håll tillgodo med två bilder, jag har en massa, men man skall inte utmana ödet ;-)

I två dagar har vi byggt granittrappa, tunga block, men snyggt blir det. Tror inte jag har haft ett jobb där det är så mycket tänkande. Mycket vinklar, hur man får rätt avstånd för att gåytorna skall bli bra och jämnt antal plattor osv.

Två arbetsdagar fick räcka den här veckan, nu tar jag midsommar och packar hundar och barn och åker upp till min barndoms Hälsingland och firar midsommar med fioler, dragspel och sill. Ha det så underbart så länge!

2 kommentarer:

  1. Vilken skillnad!! Jättesnyggt, men det måste ju vara urtungt att få dit sådana astunga stenar! Ha det gott/Monne

    SvaraRadera