torsdag 9 maj 2013

Silverpäron

 Jag har beklagat mig någon gång innan om mitt silverpäron. Det första trädet jag planterade efter att vi flyttat hit för 6-7 år sedan, det fick så mycket stryk dom där två kalla vintrarna så nu var det helt stendött. Det växte t.om svampar ur det...

Jag har funderat fram och tillbala och hit och dit på vad jag skulle kunna ha i rosenträdgården istället för ett silverpäron. Men kommit fram till att jag måste ha ett nytt.


Så nu har jag varit och köpt ett som jag omedelbums skall ut och plantera!


3 kommentarer:

  1. Det gjorde du rätt i:) Man ska aldrig ge sig:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Åh så vackert! Ja, bild 2...
    Kan tänka mig att ett silverpäron är precis just rätt just här...
    Ha det gott!
    /Katarina

    SvaraRadera
  3. Hej Fia!

    Det gör du verkligen rätt i.
    Silverpäron är något av det finaste som finns
    tycker jag :) Jag håller tummarna för att det
    ska lyckas bättre den här gången!

    Ha det fint! / Carolin

    SvaraRadera