tisdag 31 maj 2011

Hurra, hurra...

...för min lilla Alma som fyller 9 år idag!


Sitter och tittar igenom bilder på barnen, dom äldsta jag har på datorn är från 2004, då var hon 2 år...
3 år...

4 år...

5...

6år...

7...
8,

och idag, 9 år! Först nu när jag tittar på fotona inser jag hur fort det går.

Så idag var jag ledig för att barnen inte skulle behöva vara på fritids hela dagen, gjort pannkakstårta, spalat ninteno wii med nya önskespelet, men även hunnit en del ute.
Varje år har det varit fint och varmt väder den sista maj när min dotter fyller. Så för oss är första sommardagen den 31 maj. Likaså iår.

4 kommentarer:

  1. Grattis på dagen!
    Og hvilken søt jente :)Godt vi har foto...årene går fort.Ha en fin feiring:)

    SvaraRadera
  2. Ja, här kommer några grattishälsningar till Alma igen! Hoppas verkligen hon fick en fin eftermiddag som hon kunde njuta av!/Terése

    SvaraRadera
  3. Alma blir glad för hälsningen! Jo hon var då så lycklig när hon kom från bussen och jag tror att hon har haft en bra eftermiddag och kväll :-)
    Kul att du tittar in!
    //Katta

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder, ja de säger ju att det är på barna man ser att tiden går. Jättegrattis härifrån! (:D

    SvaraRadera