måndag 7 februari 2011

Dagens...

...inlägg blir ytterst kort. Har varit iväg på antällningsintervju och blivit erbjuden jobb efter skolan. Känns så himla skönt att veta att man kommer att ha ett heltidsarbete efter skolan, inom trädgårds/grönyteskötsel dessutom, och det allra bästa är att jag kommer att jobba ihop med en klasskamrat, nämligen Tesa som bloggar om sitt gamla hus (och trädgård och annat). Då kan hon hålla mig i handen när jag är helt ny på jobbet ;-)
Så nu blir det att lägga ner TrädgårdsFia-firman, jag tycker ändå att det känns tryggt att ha en anställning såhär direkt efter skolan, så får man väl se vad som händer ännu längre in i framtiden.
Nä, efter all nervositet med möte och shopping i civilisationen så skall jag vårda min huvudvärk, surfa runt bland era andras bloggar och bara ta det lugnt.

5 kommentarer:

  1. Grattis till jobb!
    Bra jobb i vår bransch växer ju inte på träd (!) och som nyutexaminerad ska man ju dessutom konkurrera om dem med de som har längre erfarenhet.
    Trädgårds- och grönyteskötsel låter jättespännande, berätta gärna mer!

    /Bianca

    SvaraRadera
  2. Grattis Fia! Härligt att höra! :-)

    SvaraRadera