lördag 12 mars 2011

Veckan som gick


Äntligen kan jag känna att det är VÅR!

Här är det vitt på marken ännu. I början av veckan en hård isskorpa som jag väntade på att den skulle smälta bort ...

Och sedan kom det ju snö, stora våta flingor föll. En snögubbefamilj kunde vi göra på nolltid (inklusive hunden Sally förstås ;-))
Detta var i torsdags. Det kändes lite deprimerande...

Men så fick jag fick meddelande från min klasskamrat Tesa att vi skulle åka med skolan till Nordiska Trädgårdar! Hurra hurra!

Jag har haft lite ångest för att jag inte kommer att kunna åka dit, har fullt upp den veckan för vi tar examen på fredagen, men på torsdagen blir det med klassen till Älvsjö, och det blir en perfekt avslutning på min utbildning!






Och som om det inte var nog med det så hittade jag snödroppar på skolan på fredagen :-D Är dom inte underbara?!


Ha en bra lördag!



5 kommentarer:

  1. Nja, vår vet jag inte om jag tycker att det är. Senvinter kanske, Så roigt att ni fär komma till mässan. Kanske vi ses?
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  2. Visst blev det en ganska bra vecka till slut ändå :0)

    SvaraRadera
  3. Hei Fia.
    Jeg ønsker og følge deg fra starten (nesten)og legger meg til som følger hos deg :)
    Håper du vil følge min blogg..? Velkommen:))

    SvaraRadera
  4. Så trevligt med avslutning på Nordiska! Hoppas vi kan ses vid någon bloggträff där!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  5. En så fin och harmonisk liten vit familj!

    SvaraRadera