tisdag 19 juni 2012

Liten Muffy-uppdatering

Ni minns väl min lilla trädgårdsmästarhund.Jag har inte visat bilder sedan hon var ny hos oss, men hon har växt upp till en mycket snygg hundfröken. Jag tycker ju förstås det, sedan så är hon en olydig odåga, men det kan jag ju bara skylla mig själv för som aldrig är hemma och uppfostrar hunden.


Hon var så liten och söt för tre månader sedan...

...men hon växte...
...och växte...
...helt plötsligt så såg även jag att hon blev stor från en dag till en annan...



Hon älskar petflaskor. Hon gräver ibland men inte så ofta... och försöker jag ropa in henne så springer hon åt motsatta håll...
Hon är ändå bara fem månader ännu, och egentligen en liten plutthund tycker jag som har haft en Grand Danois innan, men så mycket större lär hon inte bli. Och på bild ser dom alltid större ut än i verkligheten dom Finska Lapphundarna.


2 kommentarer:

  1. Åh hon är så söt så söt:)) Kul att få se bilder på henne nu när hon växt till sig:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Ohhh - så fin hon är. Sådär tonåringslik med lite valpludd och lite vuxna drag i en salig blandning. Ja, jag är ju väldigt glad i spetsar och deras karaktärsdrag och lilla Muffy verkar ju ha det i sig, fniss.

    Kram

    SvaraRadera